miercuri, 17 martie 2010

PSALTIREA MAICII DOMNULUI ~ 2



~
CATISMA 1

PSALMUL 1

Fericit bărbatul care iubeşte Numele Tău, Marie, Maică pururea Fecioară, căci cu darul Tău sufletul lui se va întări şi ca un pom răsădit lângă izvoarele apelor, va da multe roade la vremea sa.
Fericită eşti Tu între femei, pentru smerenia şi credinţa inimii Tale, căci Tu covârsesti toate femeile cu frumuseţea Ta şi întreci pe îngeri şi pe arhangheli cu sfinţenia Ta, cu milele şi cu îndurările Tale care se propovăduiesc peste tot locul.
Dumnezeu a binecuvântat lucrul mâinilor Tale !

PSALMUL 2

Preasfântă Doamnă Fecioară, pentru ce se tulbură neamurile care se ridică împotriva mea ? Ruşinează-i şi doboară-i la pământ cu furtuna îngrozirilor şi-a înfricoşărilor Tale ! Să ne acopere dreapta Ta ! Risipeşte norii fărădelegilor noastre ! Ridică povara păcatelor noastre !
Veniţi la Maica Domnului toţi cei osteniţi şi împovăraţi şi Ea vă va odihni pre voi ! Apropiaţi-vă de ea când sunteţi năpăstuiţi şi Născătoarea de Dumnezeu vă va lumina cu strălucirea feţei Sale ! Binecuvântaţi-O din toată inima voastră, căci de mila Ei este plin pământul !

PSALMUL 3

Preasfântă Doamnă, cât s-au înmulţit vrăşmaşii mei văzuţi şi nevăzuţi, care mă necăjesc ? Risipeşte-i cu viforul dreptăţii Tale ! Miluieşte-mă, Stăpână, şi vindecă-mă de neputinţele mele ! Încălzeşte inima mea cea rece şi nu mă lăsa să cad în mâinile vrăşmaşilor mei sufleteşti ! În ziua morţii mele, vino în ajutorul sufletului meu ! Să mă duci la limanul mântuirii !
aSlavă Ţie, Ocrotitoarea celor fără de ajutor !
Slavă...

PSALMUL 4

Când Te-am chemat, Preasfântă Doamnă Fecioară cu credinţă şi cu nădejde, Tu m-ai auzit, şi cu mila Ta m-ai apărat.
M-ai izbăvit din cursele duhurilor răutăţii care se pregătiseră să mă înghită -- şi din mâinile cele răpitoare care caută sufletul meu, revărsându-Ţi bunătatea milostivirilor Tale asupra tuturor celor ce cheamă Numele tău cel Sfânt ! Binecuvântată eşti Tu între femei, Doamnă, Stăpână Fecioară şi stăpânirea Ta se va întinde în vecii vecilor !



fara UpDatare, continua pana la CATISMA a II-a(care va fi postarea urmatoare)
Imi cer iertare, nu pot redacta mai repede, pentru a NU gresi preluarea textului !
~
http://www.youtube.com/watch?v=W6W3OPhAu5M

~
Mulţumesc YouTube ! Mulţumesc autorului şi celor care au contribuit !
Mulţumesc Sfintei Treimi: Tatălui şi Fiului şi Sfântului Duh !
AMIN.
Channel Icon
ascultarea-ai calea catre rai:)
Category: Music
~
http://www.youtube.com/watch?v=pemKI0UUmqg

Mulţumesc YouTube ! Mulţumesc autorilor şi tuturor care au contribuit !
Mulţumesc lui Dumnezeu, pentru că EXISTĂM !
Channel Icon
Theodor1Romania

(less info), vedeti si (more info)
~
Cornelius,
~,

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Evanghelia zilei